Надійність двигуна – це чи не визначальний фактор при покупці нового автомобіля. Саме на мотор в процесі експлуатації машини припадають підвищені навантаження, і не надто надійні силові агрегати швидко виходять з ладу, вимагаючи дорогого і вкрай складного ремонту. Поговоримо детальніше про шість найнадійніших двигунів, які зазвичай не доставляють проблем автовласникам.
Відразу обмовимося, що поняття надійності широке. Безпроблемність використання двигуна буде залежати від різних факторів, і в першу чергу від правильності обслуговування силового агрегату. Автовласникові потрібно на регулярній основі міняти моторне масло, охолоджуючу рідину, проводити всі необхідні роботи з механізмом газорозподілу. Тільки в такому випадку можна буде продовжити життя мотору, який прослужить протягом багатьох років.
Toyota 3S FE
Цей дволітровий мотор з’явився ще на початку дев’яностих років минулого століття, він встановлювався на різні моделі РАВ4, Авенсис, Карина і Камрі. Залежно від своєї версії цей силовий агрегат мав потужність в 128 і 140 кінських сил. Він відрізняється простою перевіреної часом конструкцією і ресурсом понад півмільйона кілометрів. При цьому не рідкість екземпляри, які пробігли понад мільйон кілометрів і все ще знаходяться в працездатному стані.
Mitsubishi 4G 63
Ще один силовий агрегат, який з’явився на початку вісімдесятих років минулого століття. Цей мотор мав два розпридільчих вала і систему регулювання фаз газорозподілу. Завдяки наявності відразу трьох клапанів на циліндр покращилася віддача мотора, двигун економив паливо, відрізняючись універсальністю використання. Цей агрегат ставили як на легкі седани, так і на універсали і навіть позашляховики. 4G 63 протримався на конвеєрі кілька десятків років, він встановлювався на Мітсубісі, Хендай і Кіа, сьогодні він все також проводиться і використовується китайським виробником компанією Brilliance.
Хонда D-серія
Це ціле сімейство двигунів, робочий об’єм яких складав 1,2-1,7 літра. Виготовлялися вони в кінці минулого століття і на початку двохтисячних років. Цей високотехнологічний економічний двигун, який мав потужність в 131 конячку. Такий мотор встановлювався на кросовер Хонда HR-V, а також моделі Stream, Акорд і Сівик. Цей атмосферний двигун мав просту конструкцію, що дозволяло йому з легкістю витримувати півмільйона кілометрів пробігу.
Рядні шістки від БМВ
Німецький автовиробник компанія BMW добре відома своїми рядними шестициліндровими двигунами серії M30. Вперше модифікація такого мотора з’явилася в 1968 році, а сам двигун проводився з істотними змінами аж до 1994 року. Потужність цього мотора в залежності від його робочого об’єму становила 150-220 коней. Цей силовий агрегат забезпечував чудову динаміку автомобіля, був економічний і простий в обслуговуванні. Ставився такий мотор на BMW 3 і 5 серії.
Mercedes-Benz OM 602
Цей мотор по праву зарекомендував себе як невбиваний, виготовлявся він в період з 1985 по 2002 роки. Силовий агрегат встановлювався не тільки на 124 і 201 модифікації Mercedes, але і на легендарний позашляховик G-класу і сучасні мінівени Спринтери. Цей силовий агрегат мав ресурс в півмільйона кілометрів і більше, був простий і невибагливий в обслуговуванні.
Тойота 1JZ GE
Це двигун робочим об’ємом 2,5 літра з’явився в 1990 році і протримався на конвеєрі протягом 17 років. Він зупинявся і не тільки на різні моделі Тойота, але і на розкішний представницький седан Лексус LS 300. Ресурс цього двигуна становив близько мільйона кілометрів, після чого силовому агрегату був потрібний капітальний ремонт.